Tvorba webů pro kouče a lektory

Máte s koučinkem velké plány, ale váš web vás brzdí? Pojďme to změnit.

Chcete profi web, který posune vaši značku na další úroveň?

Nechcete koordinovat několik profíků (webaře, copywritery, grafiky, marketéry, fotografy atd.) najednou?

Chcete spolupracovat s někým, kdo rozumí službám, které nabízíte?

Pavlína Olšáková

Netvořme jen web, ale také osobní značku a prodejní strategii.  


Společně se zaměříme na vaše silné stránky a na nich postavíme vaši osobní značku. 

Vytvořím vám reprezentativní web, který bude dokonalou vizitkou vašeho podnikání.

Web, který podtrhne to, v čem jste nejlepší, a správně to naservíruje vašim klientům.

Nebude to jen o technickém řešení webu, ale především o umění prodat to nejlepší, co ve vás je.

Co všechno je v ceně?  

Vstupní konzultace

Ještě než se pustím do tvorby vašeho nového webu, potřebuji poznat váš styl práce, s jakými klienty pracujete a vaši jedinečnost. 

Logo a design

S osobní značkou se často pojí logo a barevná škála, která vyladí vaše podnikání. Nepodceňuji ani výběr typologie písma. Nabídnu vám varianty v souladu s vaším stylem a vy jen vybíráte. 

Přehledný a líbivý web

Váš web nemusí být jen krásný, ale také chytrý. Postarám se o to, aby se na vašem webu klienti neztráceli, a právě naopak se na něj rádi vraceli. 

Integrace s nástroji online marketingu

Ušetřím vám mraky času výběrem správných online nástrojů pro vaše služby. Formuláře budou propojené s e-maily. Stránky na sběr kontaktů budou fungovat. Vše bude šlapat. 

Design pro sociální sítě

Není to jen o webu. Jistě jste také aktivní na sociálních sítích. Vytvořím vám šablony pro vaše sociální sítě.

Názorná videa a měsíc podpory v ceně

Připravím vám videa, která vás provedou základní editací webu. Celý jeden měsíc po spuštění jsem vám k dispozici pro krátké technické konzultace. Klientům, kteří nemají čas spravovat web sami, nabízím stálou podporu v rámci výhodných podmínek. 

Právě jsem vám představila základ tvorby webu. Pokud přemýšlíte, že chcete jednoho dne nabízet online kurzy, nebo rozjíždět nové portfolio služeb, nemusíte mít obavy.  Podporuji klienty v různých fázích růstu a rozumím tomu, že chcete, aby váš web držel krok s dynamikou vašeho podnikání.  Všechny weby navrhuji tak, aby se daly v budoucnu jednoduše upravit. 

Jak dlouho to bude trvat?

Pracuji rychle a efektivně. Celý proces tvorby webu jsem vyladila tak, abyste věděli, co přesně se bude dít další týden.

 

1. týden

Vstupní konzultace a vaše představy o osobní značce.

2. týden

Tvorba brandu, výběr loga a barevné škály.

3. týden

Spolupráce na tvorbě materiálů pro sběr kontaktů. 

4. týden

Začátek tvorby webu, návrh domovské stránky.

5. týden

Tvorba webu a průběžná konzultace.

6. týden

Integrace online nástrojů.

7. týden

Finální úpravy a průběžná konzultace. 

8. týden

Zveřejnění webu a začátek měsíční podpory při úpravách webu. 

 

Ačkoliv se jedná jen o osmitýdenní projekt, je dost možné, že ve chvíli, kdy zrovna vy budete potřebovat nový web, bude můj diář plný. I když teprve uvažujete nad tvorbou nového webu, tak vám doporučuji neotálet se vstupní konzultací, která je zdarma. 

O jakou investici se jedná? 

Tato komplexní služba tvorby webu a vaší osobní značky je investice, kterou budete mít za pár týdnů zpátky. Tvorba webu trvá 25 až 35 hodin, pracuji s hodinou sazbou 900Kč/hod. Po nezávazné konzultaci mohu připravit podrobnou kalkulaci vašeho nového webu v souladu s vaší osobní značkou. 

 

Natálie Melicharová

Natálie M.

Koučka

"Po měsících trápení s programátory, kteří nedodali nic včas ani v požadované kvalitě, jsem byla moc ráda, že nám Pavlína dodala ve velmi krátkém čase komplexní službu. Web byl dokončený za pouhé tři týdny, včetně všech marketingových integrací. Je radost pracovat s někým, kdo má přesah a neudělá vám jen web, ale také poradí vším kolem marketingu."

Návod ke stažení zdarma

5 nejčastějších chyb na webových stránkách koučů a praktický návod, jak tyto chyby napravit 

5 stran čtení, díky kterému dostanete jasné odpovědi na to, co je potřeba na webu změnit, a vy už budete vědět, jak to máte udělat. 

Ještě vás může zajímat...

Můžete web vytvořit za méně než 8 týdnů?

Jelikož se nejedná jen o technické nahození webu, ale celkový přístup k vaší business strategii, je celý proces tvorby webu doprovázen konzultacemi. Běžně spolupráce trvá zhruba dva měsíce, protože i vy potřebujete dostatek času pro dílčí rozhodnutí, která se tvorby webu týkají. Pokud máte konkrétní představy, umíte se rychle rozhodovat a jste flexibilní, může být naše spolupráce kratší. Vše si můžeme vyjasnit během vstupní konzultace.

Co když netvořím nový web, ale chci upravit stávající?

Úpravy jsou možné, pokud se jedná o web, který běží na platformě WordPress. Více si můžeme říct během konzultace.

Na jaké platformě bude web postaven?

Pracuji s WordPress.org a web spravuji v rozhraní Elementor, které je uživatelsky přívětivé a zřejmě si ho oblíbíte i vy při práci na drobných úpravách vašeho webu. 

Jak moc se musím do tvorby webu zapojit?

Počítejte minimálně s 2 hodinami konzultací. Dříve než se pustím do tvorby webu, potřebuji opravdu nacítit váš business. Během tvorby webu vás čekají minimálně 2 hodiny průběžných konzultací. Nejvíc se mi osvědčily pravidelné týdenní konzultace, které vyhovují také většině klientů. Bude záležet jen na vás, jak moc času chcete tvorbě webu věnovat, ale počítejte s minimální časovou investicí 4 hodin pro konzultace. 

 

Jak je to s fotografiemi?

Doporučuji všem klientům, aby si pořídili profesionální fotografie. Bez kvalitních profesionálních fotografií nebude žádný web vypadat dobře. Navíc fotografie slouží především k tomu, aby se s vámi klienti blíže seznámili, a abyste si získali jejich důvěru. Pokud jste si ještě nepořídili profesionální foto, mohu  vás spojit s fotografy, kteří se specializují na business focení.  

Kdo bude psát texty na web?

Vždy potřebuji, aby klienti dodali vlastní texty. Přece jenom jste to vy, kdo mluví s klienty, a kdo ví, co jim chce sdělit. Mým úkolem pak je na texty hodit odborné očko a zajistit, aby texty byly v souladu se zásadami dobrého copywritingu, tj.  aby prodávaly, ale zároveň vám nebyly cizí a šly vám pěkně z pusy, až budete vaše služby prezentovat klientům. Pokud si na vlastní texty zatím netroufáte, doporučuji využít služby copywriterů. Ráda vás spojím s profíky, kteří se copywritingu věnují. 

Jak je s články na blog, obsahem na sociální sítě apod.?

Součástí tvorby webu není to, že za vás budu psát články na blog nebo tvořit obsah pro sociální sítě. Jsem zde, abych vám poradila, jaký obsah a v jakém rozsahu se na váš web hodí, a zda je dobré odvádět pozornost z vašeho webu na vaše sociální sítě či ne. Ostatní nechám na vás.