Máte webové stránky? Jak často na nich aktualizujete všechny informace? Nenechte své stránky spát, udržujte je živé a s aktuálními informacemi. Z kraje roku se nabízí udělat si mini audit webových stránek a trochu oprášit nejen jejich obsah. Připravila jsem pro vás malý seznam věcí, které je potřeba aktualizovat nejen po technické stránce.

Kontrola textů

Projděte web stránku po stránce a podívejte se, co je potřeba ve vašich textech změnit. Je nabídka služeb stále aktuální? Jaké nové zkušenosti jste získali za poslední rok a co z toho chcete uvést na stránku O mně? Přidejte si na web nově získané reference. 

Kontrola automatizací

Projděte si všechny automatizace, které máte na webu nastavené. To platí zejména pro formuláře, online produkty a leadmagnety. 

Funkční odkazy

Projděte si všechny odkazy na vašem webu a zkontrolujte, zda odkazují na relevantní stránky. Chybné odkazy si můžete nechat zkontrolovat automaticky na webu https://brokenlinkcheck.com, půjde vám to rychleji. 

Aktualizace blogových článků

Pokud máte na webu blog, některé z vašich nejčtenějších článků si zaslouží aktualizaci. Někdy stačí přeformulovat nadpisy, aby obsahovaly vyhledávaná klíčová slova. Nezapomeňte také aktualizovat data zveřejněných článků. 

Nové Goolge Analytics 

Universal Analytics přestanou počítat návštěvnost na webu k 1. 7. 2023. Pokud jste ještě nepřešli na Google Analytics 4, možná je teď ten správný čas.  

Tlačítková novela

O tzv. “tlačítkové novele” jste už možná slyšeli. Jak moc se týká vašeho webu a co je potřeba změnit, se můžete dozvědět ve webináři právničky Petry Dolejšové, který pro vás připravil Shoptet. Tlačítková novela vás týká, pokud nabízíte online produkty. 

Nové fotografie

Možná přišel čas zapřemýšlet o novém brandovém focení nebo se podívat na to, jak můžete pomocí fotek více podpořit prodej vašich služeb. 

Funkční a aktuální lead magnet

Máte na webu lead magnet/materiály výměnou za e-mail zdarma? Jsou to stále materiály, které odpovídají potřebám vašeho ideálního klienta? Zkontrolujte si nejen funkčnost leadmagnetu, ale také sekvenci uvítacích e-mailů. Jsou stále aktuální?

Váš web očima profíka

Nechte si web zkontrolovat profesionálem, který vás upozorní nejen na technické nedostatky, ale také na to, jak web přizpůsobit tak, aby vám přiváděl nové klienty. Nepotřebujte mít sto blogových článků, někdy stačí deset článků na klienty vyhledávaná témata a návštěvnost webu může skokově narůst z roku na rok. Nad webem je potřeba strategicky přemýšlet, znát cestou zákazníka a vědět, jak chcete služby prodávat. O tom všem se s klienty bavím, když konzultujeme jejich webové stránky. Nezůstávám jen u konzultací. Jdeme rovnou k realizaci změn, které je potřeba udělat. 

Pavlína Olšáková

Strategie, marketing&webdesign pro kouče a lektory

Jsem specialistka na osobní brand, pomůžu vám, když potřebujete od základu vybudovat silnou osobní značku kouče či lektora. Prohlédněte si nabídku služeb.