JAK VZNIKAL PODZIMNÍ BRAND

Nahlédněte za oponu podzimního brandu terapeutky Galiny

Jaké klienty má tento brand oslovit?

Klienty, kteří hledají oporu a především rozuzlení potíží, které je trápí. Hledají terapeuta, který jim pomůže pracovat s podvědomím a zpracovat strachy a úzkosti.  

výběr barevné paletky

Od prvního setkání, kdy jsem šla Galinu vyzvednout na nádraží jsem věděla, že je Galina v typologii Psychologie osobního brandu podzimním typem. Starost a péče byla vidět na každém kroku. Galina využívá své vidanté dary a také čerpá z praxe zdravotní sestry, přirozeně vede ženské kruhy a sdružuje kolem sebe ženy, kterým mění život. Podzimní barvy vystihují charakter jejich služeb. 

Fotografie přírody a kresby

Zlatavý všeobjímající podzim se hodí k terapeutickým službám. Vytváří v klintech pocit péče a porozumění, které přesně vystihují Galinu. K podzimnímu brandu se hodí kresby. V případě Galiny jde o kapradí jako symbol plodnosti a dub jako symbol síly, protože Galina je silná osobnost, která vás umí vést a zároveň opečovat. 

Brand strategie + vizuální styl pro osobní brand = moje specializace

Zajímá mě jaká je vaše specialize, s jakými klienty chcete pracovat a jaká je vaše vize. Pokud v něčem nemáte jasno, jsem tady, abych vám pomohla.

Vyberte si z výhodných cenových balíčků. Budeme vycházet z toho, co je pro vaše podnikání priorita.