JAK VZNIKAL LETNÍ BRAND
Nahlédněte za oponu letního brandu koučky a spisovatelky Jitky

Jaké klienty má tento brand oslovit?
Představte si, že hledáte někoho, kdo vám pomůže získat životní nadhled, vyznat se ve vašich klíčových životních hodnotách, prostě někoho, kdo bude vašim průvodcem na životní cestě. Představuji vám Jitku Hlouškovou, koučku která nejen píše, ale také provází klienty k získání životního nadhledu.
Osobnost klientky a proces tvorby
Jitka je pro mě zosobněním elegance, odbornosti a také obrovské odvahy jít a pustit se do věcí, které mnohým připadají nevšední. Klienti u Jitky hledají především možnost, jak se na svůj život podívat s nadhledem a získat jistotu, že mohou věřit a usilovat o další životní metu. Jitka sama sebe označuje za průvodce na životní cestě svých klientů. Odkazy na průvodcovství jsou patrné v logu, kde se dostalo v podobě šipek, ve fotografiích a dalších referencích k odkazujících na životní cestu.
výběr barevné paletky
Barevná paletka měla připomínat lední den, kdy se vydáte na výpravu na kopec, jen vy a cesta za oblohou. Cesta za nadhledem. Pouť člověka k dalšímu seberozvoji. Odstíny modré jsem měla v hlavě už od našeho prvního setkání. Potvrdilo se mi, že modrá bude hlavním barevným motivem.

Výběr písma
Patkové písmo byla jasná volba. Pro nadpisy jsem vybrala elegantně štíhlé písmo Bodoni, které naznačuje důvěryhodnost a také lehkost. Raleway jsem zvolila pro jeho dynamiku a jednoduchost, navíc se krásně čte v online podobě.

Příprava na brandové focení
Jitka byla naprosto ukázková klientka a na brandové focení se pečlivě připravovala. Fotili jsme na třech lokacích v Pardubicích. Řídili jsme se podle plánu a také zvnikla celá řada fotek, které nás napadaly přímo na místě a tyto fotky perfektně vystihují Jitčin smysl pro humor. Byl to parádní den, který jsme si všichni do sytosti užili a já na něj velmi ráda vzpomínám.

Výsledná podoba webových stránek
Odstíny modré, zlaté a atraktivní fotografie lákají k důkladnému přečtení celého webu. Už to budou skoro dva roky a podoba webu je stále nadčasová a já vím, že Jitka se rozhodně nechystá k žádným radikálním změnám. Celý proces tvorby webových stránek a vizuální identity osobního brandu, utvrdil Jitku v tom, jaké vyznává hodnoty, kde je její místo na trhu, s jakými klienty chce spolupracovat. To všechno tvoří základní kameny osobního brandu, na nich pak můžete stavět a dál budovat a rozšiřovat své podnikání.


Brand strategie + vizuální styl pro osobní brand = moje specializace
Zajímá mě jaká je vaše specialize, s jakými klienty chcete pracovat a jaká je vaše vize. Pokud v něčem nemáte jasno, jsem tady, abych vám pomohla.
Vyberte si z výhodných cenových balíčků. Budeme vycházet z toho, co je pro vaše podnikání priorita.