Nenechte si ujít letní termín intenzivní marketingové konzultace Brand day.

Vítejte v online kurzu

Jak zacílit na správné klienty a získat víc zákazníků pro koučovací praxi

 

Základním kamenem pro vybudování širší klientely je správné zacílení na ideálního klienta. Ano, už jste tuto radu slyšeli. Možná jste si také marketingovou personu vypracovali a nanejvýš skončila někde v šuplíku.

Kurz je postavený na poznatcích z mé konzultační praxe, čerpám také z knih a mých zkušeností z prostředí starupů. Kurz každoročně aktualizuji.

Dejte se do pohody, udělejte si kafe nebo čaj a věnujte zhruba 15 minut kurzu, který vám může přinést víc klientů s menším pracovním úsilím. Nevěříte? Já už ano. 

Podívejte se na video

Možná přišel čas přestat koučovat všechny a začít si vybírat.

Vytvořte si profil ideální klienta, ověřite si jej v praxi a začnětě cílit na správné klienty!

+ Bonus nejčastější chyby při práci s marketingovou personou

Délka videa: 14:57

Stáhněte si pracovní list

Opřete se do toho a hoďte vaši marketingovou personu na papír. Pracovní list Vám pomůže utřídit si myšlenky a získat lepší představu o tom, na koho cílíte. 

Kam mohou směřovat vaše další kroky?  

Napište mi, jak se vám kurz líbil, co byste chtěli zlepšit a co dalšího byste se chtěli naučit. Všechny e-maily čtu a na všechny e-maily odpovídám na této adrese: pavlina@olsakova.cz