JAK VZNIKAL JARNĚ – LETNÍ BRAND

Nahlédněte za oponu jarně-letního brandu, který má za cíl oslovit mladé lidi se zájmem o osobní rozvoj

Jaké klienty má tento brand oslovit?

Představte si, že je vám něco přes dvacet, studujete vysokou školu, máte velké sny a ambice. Občas je toho na vás trochu moc. Občas si toho na sebe nabalíte až moc. Nebylo by fajn to probrat s odbornicí na osobní rozvoj? Určitě ano!

Osobnost klientky a proces tvorby

Těší mě, že čím dál víc mladých lidí dá koučink a věnují se osobnímu rozvoji. Připravovat osobní brand pro koučku Denisu Lobovou pro mě bylo velkou ctí. Denisa chtěla uchopit svůj brand profesionálně od začátku jejího podnikání. Sešly jsme v rámci intenzivní strategické konzultace Brand day a měly tak možnost probrat do hloubky jakou má Denisa vizi o vlastním podnikání a jak do toho zapadají její silné stránky a představy o ideálních klientech.

výběr barevné paletky 

Od našeho prvního setkání mi bylo jasné, že půjde o pastelové barvy, kterým bude dominovat modrá. A víte, co se stalo doma? Večer v den našeho setkání jsme doma listovala knihami a z jedné vypadl obrázek Katedrály od Františka Kupky. Hodil se nejen barevně, ale také zapadal do konceptu mladé cílovky, která má ambice a chci si vystavět úspěšný život – podobě jako katedrálu života na obrazu F. Kupky.

Výběr písma

Vybírala jsem písmo, které působí jemně a moderně zároveň. Pro Denisu to byla láska na první pohled. Font Marcellus je velmi nadčasový a dokážu si představit, že se k Denise bude hodit i za deset let. 

Jednoduché logo a šablony na Instagram

Ačkoli jsem velkým zastáncem jednoduchého loga z písmen, tady jsem se pustila do tvorby jednoduchého loga. Můžete si v něm představit oblouk duhy nebo přemístění do budoucnosti vašich snů. Denisa sdílí s klienty velmi zajímavý obsah na Instagramu, tudíž šablony pro IG nesměly v balíčku vizuální identity chybět.  

Web jako punc profesionality a nezávislosti na algoritmech sociálních sítí

Ačkoli se můžete primárně prezentovat na sociálních sítích, nic nepřekoná možnosti webových stránek. Algoritmus sociálních sítí nemůžete ovlitnit, ale to co si dáte na web a jak na něj přivádět návštěvníky, můžete. Webové stránky Denisy budou v budoucnu rozšířeny o online produkty a blog pro zvýšení jejich návštěvnosti.

Brand strategie + vizuální styl pro osobní brand = moje specializace

Zajímá mě jaká je vaše specialize, s jakými klienty chcete pracovat a jaká je vaše vize. Pokud v něčem nemáte jasno, jsem tady, abych vám pomohla.

Vyberte si z výhodných cenových balíčků. Budeme vycházet z toho, co je pro vaše podnikání priorita.