Coco Chanel, my ženy, vděčíme za hodně. Za malé, černé, pruhované svetry v námořnickém stylu i za kalhotové kostýmy (jasně, teď moc nefrčí, ale ono se to zase vrátí).

Jak to udělala Coco, aby se vyšvihla na ikonickou módní značku?

1. Znala sama sebe

Zamyslela se nad tím, kdo ve skutečnosti je a co může nabídnout. Ať už se pohybujete v jakékoliv branži, tak je při budování značky tento bod nevyhnutelný.

2. Znala svoje zákaznice, jejich sny a potřeby

Jejich pocit nepohodlí v korzetových šatech. Jejich touhu po volnosti. Věděla, že chtějí odhodit korzety a nabídla jim za to eleganci malých černých, které nechají vyniknout dámské siluetě.

3. Začala v malém

Jako první neotevřela velký módní dům, ale malé kloboučnictví v rue Cambon. Et, voilá mes amis! Z počátku nabízela klobouky, až potom rozšiřovala sortiment a budovala impérium módní značky.

 

2. Jak se můžete jako kouč vyprofilovat v osobní značku?

Při budování osobní značky je dobré zamyslet se nad tím, kdo jsem a co můžu nabídnout.

Je to základ, který když podceníte, tak se k němu stejně budete muset vrátit. Dřív nebo později narazíte na to, že je dobré definovat si sám sebe.

Zacílit na správného zákazníka je základ úspěchu.

Nebojte se zúžit cílovku. Klientům budete lépe rozumět, snadněji je zaujmete a projeví se to i v počtu vašich zakázek. O osmi důvodech pro cílení na ideálního klienta píšu zde.

Nepodceňujte potenciál místa, kde žijete

Jaká je konkurence koučů v místě, kde žijete? Čím se od nich odlišujete? Chápu, online doba nabízí cílit na celou republiku, ale vyplatí se nepodcenit potenciál místa, kde žijete a které dobře znáte. 

Jak se můžete pohnout z místa už dnes? 

Nad objednáním vstupní konzultace nemusíte dlouho váhat, nabízím 30 minut konzultace zdarma. Stačí mi napsat nebo zvednout telefon. Ráda se s Vámi setkám a proberu s Vámi co bude potřeba.