Coco Chanel, my ženy, vděčíme za hodně. Za malé, černé, pruhované svetry v námořnickém stylu i za kalhotové kostýmky, které jsou letos na podzim zase v módě. Coco známe jako úspěšnou ikonickou módní návrhářku. Stejně jako my všichni Coco také začánala a neměla okamžitý úspěch. Došla k němu postupně a promyšlenými kroky.
Jak to udělala Coco, aby se vyšvihla v ikonickou módní značku?
1. Znala sama sebe
Zamyslela se nad tím, kdo ve skutečnosti je a co může nabídnout. Ať už se pohybujete v jakékoliv branži, tak je při budování značky tento bod nevyhnutelný.
2. Znala svoje zákaznice, jejich sny a potřeby
Jejich pocit nepohodlí v korzetových šatech. Jejich touhu po volnosti. Věděla, že chtějí odhodit korzety a nabídla jim za to eleganci malých černých, které nechají vyniknout dámské siluetě.
3. Začala v malém
Jako první neotevřela velký módní dům, ale malé kloboučnictví v rue Cambon. Et, voilá mes amis! Z počátku nabízela klobouky, až potom rozšiřovala sortiment a budovala impérium módní značky.
Jaké jsou první kroky v budování osobní značky?
Při budování osobní značky je dobré zamyslet se nad tím, kdo jsem a co můžu nabídnout.
Je to základ, který když podceníte, tak se k němu stejně budete muset vrátit. Dřív nebo později narazíte na to, že je dobré definovat si sám sebe. Když si uvědomíte vlastní jedinečnost, přestanete vnímat konkurenci kolem sebe a zaměříte na to, co můžete nabídnout jen a jen vy.
Zacílit na správného zákazníka je základ úspěchu.
Nebojte se zúžit cílovku. Klientům budete lépe rozumět, snadněji je zaujmete a projeví se to i v počtu vašich zakázek. O výhodách zacílení na ideálního zákazníka se dozvíte více v online kurzu zdarma.
NEPODCEŇUJTE POTENCIÁL MÍSTA, KDE ŽIJETE
Jaká je konkurence koučů v místě, kde žijete? Čím se od nich odlišujete? Chápu, online doba nabízí cílit na celou republiku, ale někdy je snadnější využít potenciál místa, kde žijete a které dobře znáte.
Co je důležité v budování osobní značky kouče/lektora?
Určitě vize. Vědět, kam směřujete. Můžete si ji vizualizovat pomocí nástěnky splněných snů. Na vizi můžete navázat další akční kroky, např. napsat vaši neodolatelnou koučovací nabídku a začít ji propagovat. Nebude se vám to dařit, když si nebude jistí tím, kým jste, kdo je váš ideální zákazník a co je vaše unikátní hodnota.
Je lákavé sejít na zcestí, zaměřovat se na věci, které nejsou prioritou, ale děláme je, protože je má naše konkurence. Sice si nejsme jisti, kdo je náš ideální zákazník, ale už trávíme desítky hodin času přípravou online kurzu, protože online kurz má dneska každý, no ne?
Jak se můžete pohnout z místa už dnes?
Během Brand day – intentzivní strategické marketingové konzultaci – klienty provádím důležitými kroky pro položení základu osobní značky. Ukážu vám věci, které jednoduše sami přehlížíte, protože je berete jako samozřejmost, jenže pro vaše klienty to není samozřejmost, je to pro ně vaše jedinečná unikátní hodnota. Když ji budete znát, stojíte jen krůček od toho, abyste si k sobě přitáhli ty správné klienty.
Nad objednáním vstupní konzultace nemusíte dlouho váhat, nabízím 30 minut konzultace zdarma. Stačí mi napsat nebo zvednout telefon. Ráda se s Vámi setkám a proberu s Vámi co bude potřeba.
Pavlína Olšáková
Strategie, marketing&webdesign pro kouče a lektory
V roli konzultantky je mým cílem ve vás najít to nejlepší, co v sobě ukrýváte. Umím navnímat vaše potřeby a nasměruji vás na kokrétní akční kroky, které povedou k hmatatelným výsledkům. Z konzultace odejtete s pozitivní energií, zvýšeným sebevědomím a naplněni smyslem vlastního kariérního směřování. Nemusíme zůstat jen u konzultace, můžete odejít s vizuály k vašemu osobnímu brandu a propacovaným webem. Podívejte se na moji nabídku služeb.

Nejnovější komentáře