Nenechte si ujít letní termín intenzivní marketingové konzultace Brand day.

Přejete si mít jen klienty na offline koučink pěkně ve vaší koučovně a ne vzdáleně přes počítač? Jak moc tomu jdete naproti? Ukážu vám způsoby, jak se propagovat mimo online svět. 

Jak jsem (ne)hledala instruktorku jógy

Když jsem se stala čerstvou maminkou, dlouho jsem chtěla mít soukromou instruktorku jógy. Přála jsem si to několik týdnů, jenže jsem měla doma malé miminko a děsně zaneprázdněného manžela. Hledat soukromou lektorku jógy, dojíždět za ní, složitě řešit hlídání, tohle všechno se mi honilo hlavou a tak jsem ji raději nehledala a dál k tomu měla tísíce výmluv.

Pak jsem jednoho dne ráno našla v místním Albertu vizitku na soukromou instruktorku jógy! Bylo to jako znamení z nebes. Bydlela o dva bloky dál a měla na mě čas každou neděli večer. Moje přání bylo vyslyšeno. Ve skutečnosti nešlo o žádný zázrak, protože Ivanka – instruktorka jógy – chodí po světě a trousí vizitky, kde se dá. 

I Vaši potenciální klienti mají určitě motivaci objednat se na koučink, jenže k tomu můžou mít jako já tisíce výmluv a budou pasivní v hledání.

Uvědomte si, že kouče/poradce/psychologa atd. poptáváte až v momentě, když Vám teče do bot. Proto je dobré tomu jít naproti a dát stopku výmluvám. Pro klienta to může být šťastné znamení a pro Vás jednoduchý marketing. 

3 základní způsoby propagace v místě, kde žijete

Vaši potenciální klienti také čekají na znamení z nebes. Čekají na nakopnutí, že už je ten správný čas oslovit kouče. Co pro to můžete udělat vy? Jděte tomu naproti. 

  • Rozmístěte Vaše vizitky na místa, kde chodí Vaše cílovka.
  • Uspořádejte přednášku v místní knihovně/kavárně/škole.
  • Dejte vědět všem známým, že koučujete. Prostě jim připravte magickou větu, kterou mají poslat dál do světa. Jistě to rádi pro Vás udělají.

 

Jak využávají místní propagaci moje klientky?

Existují další a další způsoby jak příjemně, nenuceně a užitečně uchopit propagaci Vašich služeb v místě, kde žijete. Už jen tento týden jsem řešila s koučkou Klárou, která ráda koučuje klienty v přírodě, jak oslovit cílovku, která ráda šplhá na Lysou horu. Další moje klientka Helena vyrazí na pravidelné hodiny jógy s vizitkou ve tvaru záložky.

Já osobně mám na business mentoring dvě nové klientky ze Šlapanic. Jak se o mě dozvěděly? Přes známé. Ráda totiž mluvím o tom, jak moc mě moje práce baví a hlavně, co moje práce přináší mým klientům.

Oslovil Vás některý ze způsobů propagace? Pokud ano, tak honem do akce! Dejte si cíl, co byste zvládli v místní propagaci zlepšit do konce měsíce.

Zdá se Vám, že se nad možnostmi progagace potřebujete více zamyslet?

 

Možná Vám chybí jasná představa o tom, kým jste a co ve skutečnosti chcete nabízet. Sáhněte po e-booku k ukotvení v osobní značce.