Pokud přemýšlíte o rebrandingu nebo teprve začínáte přemýšlet nad prvním koučovacím webem, nabízím základ, který nesmí na webu kouče chybět.
Pěkné fotky, dobrý text a zajímavá grafika nestačí. Webové stránky jsou vizitka a dobrá vizitka vás propojí s klienty, kterým následně můžete prodat vaše služby. Jak toho docílit na webových stránkách kouče?
Získejte si pozornost vašich budoucích klientů
Zaujměte návštěvníky webových stránek přesnou specializací. Ukažte,že jste expert na dané téma. I když v praxi umíte skvěle koučovat kohokoliv, cílit na konkrétního klienta a jeho problémy se z dlouhodobého hlediska vyplatí.
Na první dobrou by tedy mělo být jasné, pro koho jsou vaše služby určeny. Pomůže, když jasně nastíníte situaci, ve které se většina vašich klientů nachází na začátku spolupráce, a jakým způsobem to můžete společně změnit. Jak správně cílit na ideálního klienta se můžete snadno a rychle naučit v online kurzu zdarma.
Sbírejte kontakty na potenciální klienty
Bylo by škoda, kdyby potenciální klienti odcházeli z vašich webových stránek s prázdnou. Nechte je ochutnat, jak by mohla vypadat vaše spolupráce. Jednoduše toho docílíte tzv. lead magnetem. Výměnou za e-mailovou adresu nabídněte užitečné materiály zdarma. Tyto materiály mohou mít podobu jednoduchého online kurzu nebo e-booku.
Prostřednictvím lead magnetu získáte kontakty, se kterými můžete dál pracovat v e-mailingu. Lead magnet také slouží k tomu, abyste ukázali, co můžete klientům nabídnout, a postupně si tak získávate jejich důvěru.
Proměňte návštěvníky webu v platící zákazníky
Je to jednoduché. Když už se někdo dívá na nabídku koučovacích služeb, tak je v situaci, kdy opravdu zvažuje objednávku koučovacích služeb. Udělejte tedy vstřícný krok a zjednodušte návštěvám vašeho webu rozhodnutí objednat se na koučink.
Jak to udělat? Nabídněte jednoduchý objednávkový formulář na místech, kde se to nejvíc hodí. Neschovávejte ho až někde v sekci Kontakty. Objednávkový formulář můžete umístit třeba pod blogovým článkem a samozřejmě do nabídky služeb.
Žijeme v době onlinové. Objednání na vstupní koučink by mělo být jednoduché. Nemyslím tím nutně, že je potřeba hned nabízet koučink zdarma, ale měli byste dát najevo, že jste otevřeni kontaktu s novými klienty. Během časově ohraničeného vstupního telefonátu si můžete vzájemně potvrdit, zda je spolupráce možná z obou stran.
Shrnutí
Mějte jasno v tom, kdo je vaše cílovka, a to potom správně komunikujte na webu. Bez lead magnetu se zbytečně ochuzujete o kontakty na klienty, kteří mají o koučink zájem. Dejte jasně najevo, že jste otevřeni spolupráci, a nabídněte klientovi možnosti, jak vás může jednoduše kontaktovat, aniž by se zavazoval k nákupu.
Ač to zní všechno jednoduše, někdy prostě všichni narazíme na detaily, se kterými si nevíme rady. Možná vás překvapí, že i během vstupní konzultace si můžete vyjasnit klíčové věci pro vaše podnikání. Krátkou vstupní konzultaci zdarma můžete poptat právě teď. Ráda se s vámi spojím.
Nejnovější komentáře